Info & toimitusehdot

YHTEYSTIEDOT


Tilausten tiedustelut: sales@progear.net 
Puh: 040 5388060

Tuotetiedustelut: marko@progear.net
Puh: 0400 893438

Osoite:
PROGEAR
Rinteenlenkki 14
97220 Sinettä

Protuote Finland Oy 
Y-tunnus 2081688-3 
Yritys on toiminut vuodesta 1994

 


 

Myymme yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. 
 

• Verkkokaupan tuotteita myy Protuote Finland Oy 
• Alla olevat ehdot koskevat kuluttajakauppaa Suomessa, yritysten osalta sovelletaan normaaleja kaupan säännöksiä.
• Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
• Tekemällä tilauksen asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


TOIMITUS

Postipaketti lähetetään lähimpään Postin noutopisteeseen: postitoimipaikkaan, kauppaan tai pakettiautomaattiin.
• Ilmainen toimitus yli 150 € ostoksissa
• Vain 7€ alle 150 € tilauksissa.

Toimitusaika

Tuotteiden sivulla mainitaan arvioitu toimitusaika joka on yleensä noin 1-5 työpäivää, tuotteesta riippuen toimitusaika voi vaihdella. Heti varastossa olevat tuotteet lähetetän yleensä tilauspäivänä tai sitä seuraavana arkipäivänä. Emme voi taata toimitusaikoja eikä Posti takaa toimitusaikoja. Pidätämme oikeuden toimitusaikojen muutoksiin. Mikäli toimitus viivästyy huomattavasti, ilmoitamme siitä asiakkaalle ja tilaksen voi perua jos haluaa.

Seuranta

Lähetämme seurantanumeron sähköpostissa kun paketti lähtee. Posti lähettää tekstiviestin kun paketti on noudettavissa.



MAKSUTAVAT




Kassa voit valita haluamasi maksutavan:

Pankkimaksut (Maksa heti pankkitilitä - Klarna)

Korttimaksut, Visa, Mastercard, Amex (Mollie Secure Payments)

Klarna lasku 30pv

Klarna osamaksu

ApplePay


Korttimaksu


Sinun on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla. Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden.
Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi, sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure-koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

Verkkopankkimaksu


Verkkopankkimaksaminen onnistuu Klarnan kautta Maksa heti- palveluna seuraavien pankkien verkkopankissa:
S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki, POP-pankki, Ålandsbanken, OmaSP, Handelsbanken, SEB.
Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna/SOFORT. Tietojasi seurataan yksinomaan Klarnan suojatulla maksulomakkeella, kauppias ei voi käyttää tietojasi tai tiliäsi.

Maksa myöhemmin


Tee tilaus tänään ja maksa vasta, kun olet vastaanottanut tuotteen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen. Klarnan laskulla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa.
Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse samaan aikaan, kun tilaus käsitellään varastollamme. Laskun maksuaika on 30 päivää tilauksen lähetyksestä, eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.
Laskun eräpäivää on mahdollista siirtää lisämaksusta Klarnan sivuilla.

Pilko maksu eriin


Voit myös tehdä tilauksen ja pilkkoa maksun eriin. Lisää tietoja Klarnan osamaksusta löydät täältä
Jotta voit valita laskun tai osamaksun tilauksen maksutavaksi, tulee sinun syöttää henkilötunnuksesi kassalla Klarnan maksupohjaan.

 



90 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS

Voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen 90 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Lähetä meille sähköpostia, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen.

Maksuttomat palautukset ja vaihdot: Jos palautat koko tilauksesi, hyvitämme tavaran täyden arvon ja toimituskulut *.

Jos haluat vaihtaa -> Tee uusi tilaus. Jos haluat toisen tuotteen; tee palautus tuotteesta ja tee sitten uusi tilaus, se on helpointa ja nopeinta ja se on varmasti varastossa juuri nyt. Mahdolliset uuden tilauksen toimituskulut ovat normaalisti voimassa. Palautetusta tilauksesta hyvitetään 100 %.

Palautukset, jotka voidaan hyväksyä:
- Tuotteet, jotka ovat uudessa kunnossa ja joissa on alkuperäiset pakkaukset ja etiketit. Voit esimerkiksi kokeilla takin kokoa, mutta et voi käyttää sitä - silloin se on käytetty.
- Tuote voidaan myydä uutena

Emme voi hyväksyä seuraavanlaisia palautuksia:
- Henkilökohtaiset tuotteet, jotka on merkitty tilauksesi mukaisesti, esim lasermerkkaus.
- Alkuperäinen pakkaus puuttuu tai on rikki
- Lähetetty alkuperäispakkauksessa tai teipattu niin, ettei sitä voi enää myydä uutena.
- Osat, jotka on asennettu, vaikka se ei sopisi. Tarkista, että kyseessä on oikea tuote ennen kokoamista.
- Käyttöönotettuja elektroniikkatuotteita

* Palautusmaksu joissakin tapauksissa, jos tilaat useita tuotteita:
- Jos tilaat useamman kuin yhden tuotteen, esimerkiksi 3 takkia kokojen ja värien kokeilemiseksi, palautusmaksu on 10 euroa. Palautusmaksu vähennetään, kun hyvitämme palautuksen Klarnan kautta. Joissain tapauksissa voimme peruuttaa koko tilauksen, jos on selvää, että suurin osa tai koko tilaus palautetaan.

Asiakaspalautukset:
- Pakkaa tuotteet hyvin, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana. Älä lähetä valmistaja alkuperäispakkauksessa ainoastaan vaan pakkaa se laatikkoon.
- Liitä mukaan kuitti ja kuvaus siitä, mitä haluat tehdä.
- Maksun palautuksen käsittelyaika on noin 1-2 viikkoa.

Osoite:
ASIAKASPALAUTUS 606013
Progear
Rinteenlenkki 14
97220 Sinettä 


REKLAMAATIO / TAKUUHUOLTO


Käytetty, rikkinäinen tai viallinen tuote: ota ensin yhteyttä: marko@progear.net

Kaikista reklamaatioista on ilmoitettava sähköpostitse, ja ne on hyväksyttävä ennen palautusta. Jos haluat reklamoida tuotetta, lähetä kuvaus ongelmasta ja mahdollisesti kuvia, joka havainnollistaa ongelmaa mahdollisimman selkeästi. Jos kyseessä on ongelma, joka ei näy kuvassa, tarvitsemme silti vähintään yhden kuvan tuotteesta, jotta voimme nähdä, missä kunnossa se on. Jos olet saanut väärän tuotteen, ota kuva tuotteen etiketistä ja kuva lähetysluettelosta.

Kun olemme vastaanottaneet tuotteen (tuotteet), palautus tehdään tai lasku peruutetaan Klarnan kautta samalla maksutavalla, jolla olet maksanut. 

- Olemme kaikkien myymiemme tuotteiden virallinen jälleenmyyjä. Useimmilla tuotteilla on vähintään 2 vuoden takuu valmistajalta.
- Takuuhuolto hoidetaan pääasiassa Suomessa, maahantuojalla tai valmistajalla.
- Takuutapausten toimituskulut ovat ostajan maksettavana.
- Jos vika tuotteessa on ilmennyt sen käyttöönoton jälkeen on kysessä takuukäsittely. Silloin kyseessä ei yleensä ole alkuperäinen vika.

Takuu kattaa valmistajan aiheuttamat viat (valmistusvirheet) käyttöönoton jälkeen. Emme ole vastuussa seurannaisvahingoista, jotka johtuvat viallisen tai virheellisesti toimitetun tavaran asentamisesta. Mahdollinen korvaus viallisesta tai virheellisesti toimitetusta tavarasta rajoittuu tavaran ostohintaan. Takuu ei ole voimassa seuraavissa tapauksissa: tapaturma sen jälkeen, kun kuluttaja on vastaanottanut tavaran, huolimattomuus, epänormaali käyttö, se, että kuluttaja ei ole noudattanut hoito- ja huolto-ohjeita.

Meillä ja valmistajalla on oikeus yrittää korjata viallinen tuote, vaikka korjaaminen tai vaihtaminen veisi aikaa (vika johtuu valmistusvirheestä). Maahantuoja tai valmistaja arvioi takuunsa mukaisesti, onko kyseessä valmistusvirhe vai ei.


MITEN TILATAAN?

OSTOSKORI
• Klikkaa tuotteen kuvaa jolloin pääset sivulle jossa on "Lisää ostoskoriin" nappi. Lisää halutut tuotteet ostoskoriin. 
• Kun olet valmis, klikkaa ostoskorissa "Jatka kassalle". 
• Sen jälkeen voit tehdä tilauksen täyttämällä yhteytietosi, ja voit valita toimitustavan ja maksutavan. 
• Kaikki alla olevat maksutavat ovat käytettävissä.

YRITYKSET
Yrityksille voimme myydä laskulla 14 pv netto. Tämä edellyttää meiltä luottopäätöstä, vaihtoehtoisesti lähetämme PDF laskun sähköpostitse ennakkomaksua varten. Yritykset voivat tilata soittamalla, sähköpostitse tai ostoskorin kautta. 

Ota yhteyttä jos tarvitset apua tilauksen kanssa - autamme mielellämme!

Yleiset ehdot koskevat yksityishenkilöitä. Yritysten välisiin liiketoimiin sovelletaan EU:n myyntilainsäädäntöä.